Sunday, August 21, 2011

alhamdulillah...aku diuji

alhamdulillah...allah menguji aku...
dalam kesibukan membuat persiapan raya dan kawin, ada makhluk allah telah mengambil hak aku..
sebenarnya bukan hak aku..tp hak yang dipinjamkan kepada aku olehNya...
mengalir air mata aku..setitis dan setitis.....tanda aku insan yang lemah...
perasan bercampur2..sedih, terkilan, marah, kecewa...

alhamdulillah..allah mnguji aku...
dengan sedikit kepayahan...
bukan dengan kesakitan, bukan kemalangan jalanraya, bukan kematian...
apalah sgt kehilangan yang aku alami dibandingkan dengan kesakitan, kemalangan dan kematian

ya Allah ,semoga aku terus mengingati mu...dalam susah dan senang ku
ya Allah, semoga kau sentiasa melindungi ku..
memegangku supaya tidak terlepas dari tali petunjuk mu....

terima kasih kepada semua yang mengambil berat....
yang masih prihatin...

alhamdulillah, aku tidak sendiri...
rupanya peristiwa kecil ini membuatkan kita bertambah rapat....
insyaAllah..akan aku kenang sampai bila2...

No comments:

Post a Comment